Partnerséget építünk
Európai Regionális Fejlesztési Alap
www.skhu.eu | www.rdvegtc-spf.eu

Zarándok adatbank - Rendszer használata területi illetékesek részére

cikk, szerző: sodi

A Zarándok Turizmusért Nonprofit Kft., valamint a Permeo Polgári Társulás 2020 december 1 és 2021 augusztus 31 között az Interreg SKHU Kisprojekt Alap a nyugati határtérség pályázati rendszerében SKHU/WETA/1901/4.1/304 azonosítószámmal és "Innovatív zarándokút járhatósági és tájékozódási közösségi adatbank és adatgyűjtési platform” címmel egy innovatív webes is mobil platform fejlesztését valósították meg. 

Korábbi cikkünkben bemutattuk röviden a projektben megvalósított feladatokat, valamint a fejlesztés eredményeit is, továbbá a turisták, zarándokok által elérhető funkciókat mutattuk be.  Mostani cikkünkben a kialakított rendszer használatát szeretnénk bemutatni a területi illetékesek szempontjából.

 

Kialakított rendszer elérhetősége az alábbi linken tálálható:

http://databaza-sk.zarandokturizmusert.hu/ 

 

A területi illetékesek a hozzájuk tartozó bejelentéseket a rendszer felületein keresztül is elérhetik, valamint a rendszer adminisztrátorok által készített riportok segítségével érik el.

 

A térképek segítségével a bejelentések adatait és megjegyzéseit a területi illetékesek a turistákkal azonos módon érik el. A POI kiválasztását követően a “Bejelentési információk” gomb lenyomásával

 

A rendszer adminisztrátorok számára bejelentési riportok készítését támogatja a rendszer. Az alábbiak szerint:

  1.  A rendszerek a bejelentésekhez GPS koordinátákat rögzít.
  2.  A koordináták alapján a rendszer kiválasztja automatikusan a területileg illetékes önkormányzatot.
  3.  Az adminisztrátorok egyén illetékes partnert is megadhatnak pl.: illetékes erdészet megjelölésével.
  4.  Az illetékes szervezetre szűrve a bejelentéseket táblázatba listázza a rendszer. A listázott táblázatot XLSX-ben történő mentését támogatja a rendszer, melyet az adminisztrátor emailben küldhet el az illetékesek számára.
  5.  Az illetékesek emailben értesítik az adminisztrátort a bejelentésekkel kapcsolatos intézkedésekről.
  6.  Az intézkedéseket az adminisztrátorok a bejelentés státuszainak módosításával jelölik.

 

A rendszer a megoldott problémákat zöld POI ikonokkal jeleníti meg a térképen, ezáltal informálja a felhasználókat a bejelentéseik eredményeképp történt intézkedésekről.

 

A fejlesztés kizárólag határon átnyúló együttműködésben valósulhatott meg, az Interreg V-A Szlovákia – Magyarország Együttműködési Program SKHU/WETA/1901/4.1/304 azonosítószámú kisprojekt keretében.

 

 

A jelen cikk tartalma nem feltétlenül tükrözi az Európai Unió hivatalos álláspontját.

 

www.skhu.eu

www.rdvegtc-spf.eu

 

 


A honlap tartalma nem feltétlenül tükrözi az Európai Unió hivatalos álláspontját.